EnglishEnglish РусскийРусский EspañolEspañol FrançaisFrançais PortuguêsPortuguês العربيةالعربية
Anasayfa Turlar Bize Seyahat Planlarınızı Anlatın Hakkımızda İletişim

Mayıs DREAM TOURISM TRAVEL AGENCY HİZMET AGREEMENT

Ben.

Dream Turizm Seyahat Ajansı: İşte aşağıda belirtilen haklar ve yükümlülükler ile “araştırma” olarak adlandırdığından sonra.

Tüketici: Bu anlaşmada "konsumer" olarak yeniden, aşağıda belirtilen hakları ve yükümlülükleri ile. Tüketicinin kimlik detayları bu sözleşmeye bağlanır.

II. GENEL

  1. Dream Travel Agency ( the Agency) otel isimlerini değiştirme hakkını saklı tutar, ulaşım anlamına gelir ve sabit olarak belirtilen süreler içinde belirtilen standartlar dahilinde ve tüketiciye önceden bildirimde bulunur. Kayıtta sağlanan örnek noterler indicative. Programlarda belirtilen opsiyonel turlar için tarihler tur rehberlerinin takdirinde değiştirilebilir. Tüketici, seyahat şartlarının bir gecede kalma süresi azaltıldığı ve konaklama mekanın sınıf ve kategorisinin değişmediğini kabul eder.
  2. Tur için ödenen fiyat, tur veya otel rezervasyon kuponunda listelenen tüm hizmetleri içeriyor. Otel check-in ve check-out tarihleri, süreler, ulaşım detayları ve yönetim türleri de kuponda belirtilmiştir. Listelenen ek turlar ve hizmetler ekstra ücretlere tabidir. Vergiler, görevler, ücretler ve ziyaret edilen ülkelerin kanunları altında turistlerden toplanan benzer ödemeler, para dalgalanmaları nedeniyle fiyat değişiklikleri, tüketiciye geçilir. Bu değişiklikler tüketiciye derhal bildirilir, o zaman herhangi bir tazminat ödemeden veya değişiklikleri kabul etmeden ve fiyat üzerindeki etkilerini ek bir sözleşmeyi kabul ederek geri çekebilir.
  3. Ajans tüketici ve oteller, ulaşım şirketleri ve tura katılan diğer hizmet sağlayıcıları arasında aracılık görevi görür ve 24 saat içinde herhangi bir değişikliğin tüketicilerini bildirmekle yükümlüdür. Ajans, belirli zamanlarda veya yerlerde, arazi gecikmeleri veya arızaları, hava ve deniz taşımacılığı veya fog, fırtınalar veya rotaları etkileyen herhangi bir hava koşullarından sorumlu değildir. Ajans ayrıca grev, terörizm, savaş veya güç jeure olaylarından sorumlu değil, üçüncü taraf hatalarının veya öngörülemeyen teknik konulardan kaynaklanan kaza veya hizmet kesintilerinden sorumlu değildir. Tüketiciler birincil taraflardan sorumlu olan zararlar için tazminat aramalı ve yalnızca birincil partiden tazminatın yetersiz olup olmadığını sıkı sorumluluk ilkelerine yaklaşmalıdır.
  4. Ajans, konaklama sağlayıcısına oda istekleri iletir, ancak garanti veremez. Odalar varış gününde 2:00 PM'de tüketicilere teslim edilir ve kalkış gününde 10:00 AM tarafından teslim edilmelidir.
  5. Paket Turu Sözleşmesi Yönetmeliği'nin 6. maddesine göre, kabul edilen fiyat ve koşullar değiştirilemez. Bununla birlikte, port veya havaalanı iniş vergileri ve benzer ücretlerdeki değişiklikler, tur fiyatını etkileyen para dalgalanmaları ile birlikte, bu kuraldan muaftır. Paket turu başlamadan önce fiyat artışı tüketiciye iletilir, sözleşmeyi ceza olmadan iptal edebilir.
  6. Ajans, tüketiciyi olumsuz etkileyen turdan sonra gerçekleşen değişikliklerden sorumludur. Dream Turizm Seyahat Ajansı, tüketiciyi önemli olumsuz değişiklikler için ya da eşdeğer hizmetler sunarak, TÜRSAB Kütahya Scale hükümlerine uygun olarak telafi edebilir. Tüketicinin tazminat hakkı, ek veya yedek hizmetler kullanılmış veya tüketilmişse geçersizdir.
  7. Tüketici, pasaportlarında listelenen doğru isimlerden sorumludur. Tüketici'nin ve ajansın sözleşme kopyaları arasında ayrımcılar durumunda, ajansın kayıtları geçerli.
  8. Tur katılımcıları iki bavul getirme hakkına sahiptir, her biri 50 cm x 70 cm'den daha büyük değildir ve hava yolculuğu için 20 kg bagaja kadar. Tüketici bagajlarından ve içeriğinden sorumludur.
  9. Yararlı, sızdıran veya patlayıcı olan eşyalar, keskin, kesme veya ateşli silahlar ve her tür hayvan, havayolu araçlarında veya ajansın açık yazılı izni olmadan konaklamaya izin verilmez.
  10. Bu anlaşmada yer alan herhangi bir mesele, Türk Ticaret Kanunu ve TÜRSAB Kütahya Ölçeği dahil olmak üzere ilgili kanunlara tabidir.
  11. Tüm charter uçuş düzenlemeleri, Varşova Sözleşmesi ve uçuş programları da dahil olmak üzere uluslararası havacılık kurallarına tabidir. Ayrılma süreleri garanti edilemez ve taşıyıcı yerleri değiştirebilir veya devre dışı bırakabilir. Uçuş süreleri önceden 48 saat onaylanır ve herhangi bir değişiklik, Ajans için sorumlulukla sonuçlanmaz.
  12. Uçak, tren veya gemi tarafından seyahat durumunda, fiyatlar açık tur fiyatına orantılı olarak eklenir.
  13. Seyahat sigortası satın alan tüketiciler için sigorta kapsamı sigorta şirketinin politikası tarafından tanımlanır. Ajans, sigorta şirketi tarafından belirlenen eksik veya yanlış performans, hasar veya kayıplarla ilgili herhangi bir iddiadan sorumlu değildir. 1618 sayılı Kanun'un 12. maddesinde, sigorta, tur sağlanmıyor veya tamamlanmamışsa paket tur fiyatını kapsar. Lütfen sigorta poliçenizi satış temsilcisinizden talep edin.
  14. Tüketici, vize işlemlerini yürütmek için ajansı talep ederse, en az altı ay boyunca geçerli bir pasaport sağlamalıdır ve konsolosluk tarafından belirlenen tüm belgeler, seyahatten en az bir ay önce. Tüketici tüm masraflardan sorumludur ve ajans sadece aracı olarak hareket eder. Vize verilmezse, belirtilen iptal koşulları uygulanır. Ajans vize reddedilmeleri veya giriş reddedilmeleri için sorumlu değildir.
  15. Sözleşmeyi imzalamamış olan tüketiciler, ancak tura katılanlar, kendi adına imzalayan bir tüketiciyi atamak için tüm sözleşme koşullarını kabul etmişlerdir. Sözleşmenin şartları, tüketicinin bunu şahsen imzalamadığı sürece bağlayıcıdır.
  16. Bu sözleşme, her iki tarafın yetkili temsilcileri tarafından imzalanmış ve imzalanmış, okunmuştu ve kabul edildi. Sözleşmede sayılan tüketicilerin adına imzalayan kişi tüm yasal sorumluluğu kabul eder.

III. Öfkeler

  1. Rezervasyon maliyetinin en az% 35'i kayıtta ödenmelidir, çünkü tur başlamadan 10 günden daha sonra yok. Bu ödemeleri rezervasyon iptalinde başarısız olun ve toplam maliyetin% 35'i iptal tazminatı olarak tahsil edilir.


IV. CANCELLATIONS, CHANGES, TRANSFERS

  1. Ajans, en az sayıda katılımcının tanışmadığı veya başka gerekli nedenlerden dolayı kalkıştan 7 güne kadar tur iptal edebilir veya değiştirebilir. Tüketici tam bir geri ödeme hakkına sahiptir.
  2. Eğer tüketici kalkıştan en az 15 gün önce tur iptal ederse, tam bir geri ödeme sağlanır (kahte depozito hariç). Nakliye biletleri içeren turlar için, ilgili şirketlerin iptal kuralları uygulanır.
  3. Kalkıştan 15-7 gün önce yapılan iptaller veya değişiklikler% 35 oranında tabidir ve 7 gün içinde iptaller tam ödeme gerektirir.
  4. Özel veya erken rezervasyon hizmetleri kalkıştan 60 gün öncesine kadar geri ödenir. Refund miktarlar kalkış yaklaşımları olarak artacaktır.
  5. Uçak, tren veya gemi turlar için iptal koşulları taşıyıcının şartlarına bağlı.
  6. Tüketiciler belirtilen dönemlerdeki tam miktarı ödemeye başarısız olur, iptal şartlarına göre ücretlendirilir.
  7. Planlanan uçuşlar için isim değişikliğine izin verilmiyor. Tüketiciler kayıp biletlerle ilgili cezalardan sorumludur.
  8. Bir turun başlangıcı eksik olan tüketiciler, ajansı yazılı olarak bilgilendirmelidir. Aksi takdirde, tüm rezervasyonlar 24 saat sonra iptal edilir, geri ödeme yapılmaz.
  9. tüketicinin veya yakın akrabaların ölümü belgelenmişse bir istisnadır.
  10. Turlar kalkıştan 7 gün önce başka bir kişiye transfer edilebilir. Transfer ve tüketici ek maliyetler için sorumluluk paylaşıyor.
  11. Ajans, gerekliyse itinerary, oteller veya ulaşım düzenlemeleri değiştirebilir. Tüketiciler bu değişiklikleri kabul etmezlerse iptal edebilir ve geri ödeme alabilir.
  12. 15 gün içinde yapılan Charter uçuş iptalleri iptal edilemez.

V. BÖLÜMLER

  1. Anlaşmazlıklar TÜRSAB Tahkim Kurulu'na tabidir.
  2. Yasal anlaşmazlıklar İzmir Mahkemeleri ve İcra Ofisleri'nde düzenlenir.